Osa käyttäjistä ei pääse kirjautumaan Elsaan. Kirjautuessa tulee virheilmoitus UPN-muutoksesta tai duplikaattitunnuksesta.
Ongelma koskee tunnuksia, joihin on tehty muutoksia, esim. nimen muuttuessa. Jos et pääse Elsaan, ilmoita siitä helpdeskiin sähköpostitse: helpdesk@salpaus.fi
Vian syy on tiedossa ja on maailmanlaajuinen, ei vain Salpausta koskeva. Asiaan on tulossa korjaus, tarkempi aikataulu ei valitettavasti ole vielä tiedossa.
Teksti: Sami Kivimäki |
Kategoriassa: IT-tiedotteet
Muut IT-tiedotteet
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
19.4.2024IT-tiedotteet
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
7.8.2023IT-tiedotteet
-
-
-
-
-
25.5.2023IT-tiedotteet
-
17.5.2023IT-tiedotteet
-
-
-
-
13.4.2023IT-tiedotteet
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-