Siirry sisältöön
Koulutustyypit:
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Opiskelumuodot:
Hybridiopiskelu
Opiskelupaikat:
Lahti

Ilman asiakkaita ei yritys elä. On tärkeää hahmottaa, mitä asiakkailla tehdään ja kuinka heitä kohdellaan. Miten heitä etsitään, houkutellaan ja millä tavalla lisätään pitovoimaa. Tätä varten tarvitaan suunnitelmallisia toimenpiteitä sekä tiedolla johtamista.

Koulutus sopii erityisesti pienyrittäjille, myymäläpäälliköille sekä asiakkuuksista ja myynnistä vastaaville.

Asiakas toiminnan keskiössä -koulutuksen sisältö

Päivän aikana tarkastellaan asiakkuuksien hoidon ja myynnin kehittämisen teemoja. Teemme sen vahvasti asiakkaan silmin hyödyntäen myös käytännönläheisiä esimerkkejä.

  • Asiakasymmärrys
  • Segmentointi ja asiakkaan tunnistaminen
  • Asiakkuussuunnittelu ja hoitomallit

Koulutuksen tavoitteet

Tavoitteena on, että ymmärrät, mikä merkitys asiakkuuksien kehittämisellä on yrityksen menestymiselle, opit, kuinka otat käyttöön erilaisia näkökulmia asiakkuuksien tarkasteluun ja pystyt hyödyntämään oppimaasi omassa työssäsi.

Lisätietoa kouluttajasta

Riikka Tammisto on tradenomi ja liikunnanohjaaja (AMK), jolla on vahvaa kokemusta hyvinvoinnin kokonaisvaltaisesta kehittämisestä. Häntä kiinnostavat erityisesti uuden oppiminen, itsensä kehittäminen sekä positiivisen psykologian hyödyntäminen työelämässä. Kouluttajana hän on kannustava, monipuolinen ja lämminhenkinen ja tukee opiskelijoitaan löytämään vahvuutensa sekä ymmärtämään hyvinvoinnin merkityksen työssä ja arjessa.

Ilmoittaudu mukaan

Koulutuksen ajankohta:
2.9.2025 klo 9 – 12
Sijainti:
Svinhufvudinkatu 10, 15110 Lahti tai verkko-opiskelu
Hinta:
170 € (ALV 0 %)
Ilmoittautumisaika:
Ilmoittaudu 26.8.2025 mennessä.
Ilmoittaudu koulutukseen

Peruutusehdot ja maksaminen

Kysy lisätietoa:

Kysy koulutusta yrityksesi tarpeisiin

Tarvitseeko henkilöstösi uutta osaamista? Kerromme mielellämme lisää henkilöstön koulutuksista ja autamme löytämään teille parhaiten sopivat ratkaisut.

Sinua voisi kiinnostaa