
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu
Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa, 60 osp
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu koulutus sopii sinulle, joka haluat kehittää osaamistasi palvelumuotoilussa, asiakaskokemuksessa ja haluat uutta näkökulmaa asiakastyöhön. Koulutuksen suorittaminen edellyttää, että sinulla on koulutukseen sopiva työpaikka.
- Koulutustyypit:
- Tutkinnon osat
- Opiskelumuodot:
- Lähiopetus, Monimuoto, Oppisopimus
- Opiskelupaikat:
- Lahti, keskustakampus
Aiheita tällä sivulla
Millaisia töitä koulutuksen jälkeen voi tehdä?
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu koulutuksen suorittaneena osaat työssäsi tunnistaa kehitettävän palvelun ja sen asiakasryhmät sekä pystyt analysoimaan, miten se vastaa eri asiakasryhmien odotuksiin ja tarpeisiin.
Osaat kehittää palvelua asiakaslähtöisesti yhteistyössä sidosryhmien kanssa, varmistaen sen hyödyllisyyden sekä käyttäjille että liiketoiminnalle. Lisäksi osaat arvioida kehitettyä palvelua. Käytät erilaisia arviointimenetelmiä sen toimivuuden, laadun ja asiakaskokemuksen mittaamiseen sekä hyödynnät palautetta palvelun jatkokehityksessä.
Millaista opiskelu on?
Opintojen kesto vaihtelee aiemman osaamisesi mukaan. Opintojen alussa suunnittelet tarkemmin opintojesi keston ja etenemisen yhdessä vastuuohjaajasi kanssa. Opiskelet alaa pääsääntöisesti työpaikalla käytännön työtehtävissä. Lisäksi opinnot sisältävät lähipäiviä Salpauksen oppimisympäristöissä.
Tutkinnon osan voi suorittaa myös oppisopimuskoulutuksena.
Tutustu tarkemmin tutkinnon osan sisältöihin
Kysy lisätietoa:


Oppisopimukset
