Palvelumuotoilulla asiakastyytyväisyyttä osa 1
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Miten voisit erottua kilpailijoista? Tuntuuko, että palvelutarjonta ei kohtaa asiakkaan tarpeen kanssa? Milloin viimeksi arvioitte toimintaanne asiakkaan näkökulmasta käsin?
- Koulutustyypit:
- Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
- Opiskelumuodot:
- Verkko-opiskelu
- Opiskelupaikat:
- Verkko-opiskelu
Liian usein yrityksissä sokeudutaan omalle toiminnalle. Palvelumuotoilussa on kyse ajattelutavasta ja prosessista. Siinä kehityksen keskiössä on asiakas, joka otetaan mukaan tuotteen tai palvelun suunnitteluun.
Palvelumuotoilulla asiakastyytyväisyyttä osa 1 -koulutuksen sisältö
Päivän aikana havainnollistamme, miksi palvelumuotoiluun tulee panostaa, miten löydät asiakasymmärryksen ja millaisia tuloksia palvelumuotoiluprosessista voi odottaa.
- Palvelumuotoilun tarjoamat mahdollisuudet
- Asiakasymmärryksen hakeminen
- Palvelumuotoiluprosessi ja menetelmät
Koulutuksen tavoitteet
Tavoitteena on positiivinen asiakaskokemus, joka sitouttaa asiakkaan palveluntarjoajaan – sinuun.
Lisätietoa kouluttajasta
Petra Kärkinen on YAMK tradenomi ja sertifioitu CxO Vaikutusvoima™ -valmentaja, jolla on monipuolinen kokemus pk-yritysten myynnistä ja tuotekehityksestä. Hänen erityisiä kiinnostuksen kohteitaan ovat monikanavainen myynti, vuorovaikutus ja johtajuuden kehittäminen. Kouluttajana hän on käytännönläheinen ja innostava ”positiivinen piiska”, joka auttaa opiskelijoita tunnistamaan vahvuutensa sekä vahvistamaan osaamistaan. Hänen opetuksessaan yhdistyvät käytännön osaaminen sekä hyvinvoinnin ja itsensä kehittämisen teemat.
Ilmoittaudu mukaan
- Koulutuksen ajankohta:
- 3.10.2025 klo 9 – 12
- Sijainti:
- Verkko-opiskelu
- Hinta:
- 170 € (ALV 0 %)
- Ilmoittautumisaika:
- Ilmoittaudu 26.9.2025 mennessä.
Peruutusehdot ja maksaminen
Kysy lisätietoa:

Kysy koulutusta yrityksesi tarpeisiin
Tarvitseeko henkilöstösi uutta osaamista? Kerromme mielellämme lisää henkilöstön koulutuksista ja autamme löytämään teille parhaiten sopivat ratkaisut.