Siirry sisältöön
Koulutustyypit:
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Opiskelumuodot:
Verkko-opiskelu
Opiskelupaikat:
Verkko-opiskelu

Liian usein yrityksissä sokeudutaan omalle toiminnalle. Palvelumuotoilussa on kyse ajattelutavasta ja prosessista. Siinä kehityksen keskiössä on asiakas, joka otetaan mukaan tuotteen tai palvelun suunnitteluun.

Palvelumuotoilulla asiakastyytyväisyyttä osa 1  -koulutuksen sisältö

Päivän aikana havainnollistamme, miksi palvelumuotoiluun tulee panostaa, miten löydät asiakasymmärryksen ja millaisia tuloksia palvelumuotoiluprosessista voi odottaa. 

  • Palvelumuotoilun tarjoamat mahdollisuudet
  • Asiakasymmärryksen hakeminen 
  • Palvelumuotoiluprosessi ja menetelmät 

Koulutuksen tavoitteet

Tavoitteena on positiivinen asiakaskokemus, joka sitouttaa asiakkaan palveluntarjoajaan – sinuun. 

Lisätietoa kouluttajasta

Petra Kärkinen on YAMK tradenomi ja sertifioitu CxO Vaikutusvoima™ -valmentaja, jolla on monipuolinen kokemus pk-yritysten myynnistä ja tuotekehityksestä. Hänen erityisiä kiinnostuksen kohteitaan ovat monikanavainen myynti, vuorovaikutus ja johtajuuden kehittäminen. Kouluttajana hän on käytännönläheinen ja innostava ”positiivinen piiska”, joka auttaa opiskelijoita tunnistamaan vahvuutensa sekä vahvistamaan osaamistaan. Hänen opetuksessaan yhdistyvät käytännön osaaminen sekä hyvinvoinnin ja itsensä kehittämisen teemat.

Ilmoittaudu mukaan

Koulutuksen ajankohta:
3.10.2025 klo 9 – 12
Sijainti:
Verkko-opiskelu
Hinta:
170 € (ALV 0 %)
Ilmoittautumisaika:
Ilmoittaudu 26.9.2025 mennessä.
Ilmoittaudu koulutukseen

Peruutusehdot ja maksaminen

Kysy lisätietoa:

Kysy koulutusta yrityksesi tarpeisiin

Tarvitseeko henkilöstösi uutta osaamista? Kerromme mielellämme lisää henkilöstön koulutuksista ja autamme löytämään teille parhaiten sopivat ratkaisut.

Sinua voisi kiinnostaa