Siirry sisältöön
Koulutustyypit:
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Opiskelumuodot:
Lähiopiskelu
Opiskelupaikat:
Lahti

Käytännön harjoitukset ja innovatiiviset menetelmät vievät palvelumuotoilun taitosi uudelle tasolle. Ole valmis inspiroitumaan, oppimaan ja luomaan parempia palveluita!

Suosittelemme osallistumaan ensin päivään ”Palvelumuotoilulla asiakastyytyväisyyttä osa 1:een”

Palvelumuotoilulla asiakastyytyväisyyttä osa 2  -koulutuksen sisältö

Käytännön harjoituksia asiakasprofiloinnista, asiakasymmärryksen hakemisesta ja palvelupolun rakentamisesta. 

Koulutuksen tavoitteet

Tavoitteena on, että ymmärrät, millaisia palvelumuotoilun menetelmiä voit hyödyntää, opit viemään asioita omaan työarkeesi ja pystyt hyödyntämään niitä myös käytännössä. 

Lisätietoa kouluttajasta

Petra Kärkinen on YAMK tradenomi ja sertifioitu CxO Vaikutusvoima™ -valmentaja, jolla on monipuolinen kokemus pk-yritysten myynnistä ja tuotekehityksestä. Hänen erityisiä kiinnostuksen kohteitaan ovat monikanavainen myynti, vuorovaikutus ja johtajuuden kehittäminen. Kouluttajana hän on käytännönläheinen ja innostava ”positiivinen piiska”, joka auttaa opiskelijoita tunnistamaan vahvuutensa sekä vahvistamaan osaamistaan. Hänen opetuksessaan yhdistyvät käytännön osaaminen sekä hyvinvoinnin ja itsensä kehittämisen teemat.

Ilmoittaudu mukaan

Koulutuksen ajankohta:
15.10.2025 klo 13 – 16
Sijainti:
Svinhufvudinkatu 10, 15110 Lahti
Hinta:
170 € (ALV 0 %)
Ilmoittautumisaika:
Ilmoittaudu 8.10.
Ilmoittaudu koulutukseen

Peruutusehdot ja maksaminen

Kysy lisätietoa:

Kysy koulutusta yrityksesi tarpeisiin

Tarvitseeko henkilöstösi uutta osaamista? Kerromme mielellämme lisää henkilöstön koulutuksista ja autamme löytämään teille parhaiten sopivat ratkaisut.

Sinua voisi kiinnostaa