Siirry sisältöön
Koulutustyypit:
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Opiskelumuodot:
Verkko-opiskelu
Opiskelupaikat:
Lahti

Keskitymme tehokkaiden verkkosivujen strategiseen rooliin markkinointikanavana sekä merkitykseen brändin esittelyssä ja myynninedistämisessä. Kerromme keinoja, miten parannat asiakaskokemusta ja konversiota sivujen optimoinnilla. Tutkimme digitaalisen asiakaskokemuksen vaikutusta ostokäyttäytymiseen sekä verkkokauppateknologioita, -alustoja, maksujärjestelmiä ja logistiikkaratkaisuja. Koulutuspäivä huipentuu toimivan verkkokaupan periaatteisiin.

Koulutukseen osallistuminen ei vaadi ennakkovalmistautumista. Materiaali jaetaan opetuspäivän aikana.

Verkkosivut ja -myynti -koulutuksen sisältö

  • Verkkosivujen merkitys markkinointikanavana
  • Digitaalinen asiakaskokemus ja ostokäyttäytyminen
  • Verkkokauppateknologiat
  • Toimivan verkkokaupan periaatteet

Koulutuksen tavoitteet

Koulutuksen jälkeen ymmärrät verkkosivujen ja verkkokaupan merkityksen onnistuneessa kaupankäynnissä, opit, miten voit hyödyntää erilaisia teknologioita ja osaat viedä osaamistasi omassa organisaatiossasi eteenpäin.

Lisätietoa kouluttajasta

Joonas Liimatainen on myynnin ja markkinoinnin asiantuntija ja koulutukseltaan liiketoiminnan tradenomi (YAMK). Häntä innostavat digitalisaatio ja tekoälyn mahdollisuudet liiketoiminnan kehittämisessä. Joonaksella on monipuolinen kokemus palveluiden ja tuotteiden kehittämisestä sekä markkinoinnista. Kouluttajana hän on kannustava ja keskusteleva ja vastaa aina käytännönläheisesti muuttuvan työelämän tarpeisiin. 

Ilmoittaudu mukaan

Koulutuksen ajankohta:
30.09.2025
Sijainti:
Verkko-opiskelu
Hinta:
170 € (ALV 0 %)
Ilmoittautumisaika:
Ilmoittaudu 23.9.2025 mennessä.
Ilmoittaudu koulutukseen

Peruutusehdot ja maksaminen

Kysy lisätietoa:

Kysy koulutusta yrityksesi tarpeisiin

Tarvitseeko henkilöstösi uutta osaamista? Kerromme mielellämme lisää henkilöstön koulutuksista ja autamme löytämään teille parhaiten sopivat ratkaisut.

Sinua voisi kiinnostaa