Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu
Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa 60 osp
Toimitko sinä omassa työssäsi asiakaslähtöisesti? Koetko asiakaskokemuksen tärkeäksi kilpailuedun tuojaksi? Elämme jatkuvasti muuttuvassa maailmassa, jossa asiakaskokemuksen ja digitalisaation merkitys kasvaa enenevässä määrin. Asiakaskokemus on hyvä väline konkretisoida asiakaslähtöisyyttä käytännön tasolla. Palvelumuotoilun avulla saat kehitettyä asiakaskokemusta entistä konkreettisemmalle tasolle.
Tule hankkimaan osaamista asiakaskokemuksen kehittämiseen ja palvelumuotoiluun sekä suorittamaan osatutkintoa ammattitutkinnosta.
Koulutuksen sisältö
Koulutuksen sisällössä paneudutaan asiakasymmärrykseen sekä palvelumuotoilun eri menetelmiin. Mietimme myös miten viestit tuloksekkaasti eri asiakasryhmille ja miten muuttuva toimintaympäristö vaikuttaa asiakaskokemuksen kehittämiseen.
- Asiakas liiketoiminnan keskiössä
- Palvelumuotoilulla asiakastyytyväisyyttä
- Markkinoinnin suunnittelu
- Digitaalisuus markkinoinnissa.
Tutkinnon osa ePerusteet palvelussa
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu >>>
Kenelle?
Koulutus soveltuu sinulle, joka haluat kehittää osaamistasi palvelumuotoilussa, asiakaskokemuksessa ja haluat uutta näkökulmaa asiakastyöhön.
Koulutuksen aikana suoritat tutkinnon osan Liiketoiminnan ammattitutkinnosta Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu 60 osp.
Koulutuksen jälkeen
Osaat tunnistaa eri asiakasryhmiä sekä heille kehitettäviä palveluita organisaatiossasi. Osaat kehittää palvelua yhdessä asiakasryhmien ja muiden palvelun toimijoiden kanssa ja pystyt arvioimaan palvelun toimintaa paremmin.
Koulutuksen hinta 150 € osatutkinnon suorittajille. Oppisopimuksella koulutus on maksutonta.
Ota yhteyttä, ja kysy lisää lehtori Petra Kärkinen.
Koulutustyyppi
Tutkinnon osat
Koulutusala
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opiskelumuoto
Monimuoto-opiskelu
Opiskelupaikka
Lahti, Lahden keskustakampus
Edellytykset opiskelulle
Hakijalla on oltava alan työpaikka tai työssäoppimispaikka, sillä näytöt toteutetaan yrityksessä aidoissa työtehtävissä.