Asiakaslähtöinen tuotteistaminen
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Haluaisitko, että tuotteitasi ja palveluitasi olisi helpompi myydä sekä ostaa? Valuuko liikaa resursseja säätämiseen ja tulos vaihtelee?
Tuotteistamisessa on elementtejä laatutyöstä, Lean-ajattelusta ja asiakaslähtöisyydestä. Sen kautta tuote tai palvelu voidaan tehdä haluttavaksi helposti ymmärrettävänä kokonaisuutena. Tuotteistamalla toiminnasta saadaan kustannustehokkaampaa, systemaattisempaa ja tavoitteellisempaa. Lisäksi se on oiva tapa erottautua kilpailijoista.
Päivän aikana teemme kanssasi tehoiskun tuotteistamisen taktiikoihin. Löydämme keinot, joilla onnistut konseptoimaan ja hinnoittelemaan tuottavalla tavalla eri asiakasryhmisi huomioiden.
Koulutus sopii erityisesti asiantuntijoille, yrittäjille ja kehittämisestä vastaaville.
Koulutuksen sisältö
- Palvelukonseptointi
- Osallistava tuotteistaminen
- Houkutteleva viestintä
Aika
14.11.2024 klo 9.00 - 12.00
21.1.2025 klo 9.00 - 12.00
13.11.2025 klo 9.00 - 12.00
Paikka
Verkkokoulutus
Osoite
Hinta
170 euroa (Koulutus on arvonlisäveroton)
Ilmoittaudu viimeistään
Ilmoittaudu viimeistään viikkoa ennen koulutuspäivän alkamisajankohtaa.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
Verkko-opiskelu
Muuta tärkeää
Koulutukseen osallistuminen ei vaadi ennakkovalmistautumista. Materiaali jaetaan opetuspäivän aikana. Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuksen jälkeen ymmärrät tuotteistamisen hyödyt ja periaatteet, opit, mikä ero on sisäisellä ja ulkoisella tuotteistamisella ja pystyt valjastamaan ne oman toimintasi menestystekijäksi.