Asiakaspalvelu ja vuorovaikutus
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Miten tunnistat erilaiset asiakastyypit ja kohtaat heidät arjessa? Miten osaat lukea asiakkaan tarpeita? Tuntuuko, että et saa rakennettua asiakkaaseen yhteyttä ja haastavat asiakkaat tuottavat päänvaivaa?
Asiakas määrittelee menestyjän. Vuorovaikutustaitojasi kehittämällä osaat kohdata ja tunnistaa erilaiset asiakkaat niin, että voit rakentaa parasta mahdollista asiakaskokemusta. Ja kääntää myös haastavat tilanteet onnistumisiksi.
Päivän aikana sukellamme kanssasi vuorovaikutuksen saloihin. Tutustumme eri asiakastyyppeihin. Hyödynnämme myös simulaatiota eli roolipeliä, jossa harjoittelemme erilaisia kohtaamisia, reaktioita ja käyttäytymistä eri tilanteissa.
Koulutus sopii henkilöille, jotka kohtaavat asiakkaita päivittäin eri kanavissa.
Koulutuksen sisältö
- Asiakaspalautteet
- Haasteelliset asiakastilanteet
- Toiminta- ja temperamenttityylit
- Vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot
Aika
22.1.2025 klo 13.00 - 16.00 (lähiopetus)
16.9.2025 klo 13.00 - 16.00 (verkko-opetus)
Paikka
Lahti, Verkkokoulutus
Osoite
Svinhufvudinkatu 10
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton.
Ilmoittaudu viimeistään
Ilmoittaudu viimeistään viikkoa ennen ko. koulutuksen alkamisajankohtaa.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Lahti, Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
Lähiopetus tai verkko-opiskelu
Muuta tärkeää
Koulutukseen osallistuminen ei vaadi ennakkovalmistautumista. Materiaali jaetaan opetuspäivän aikana. Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuspäivän jälkeen ymmärrät itseäsi ja omaa toimintamalliasi sekä asiakastasi paremmin. Osaat mukautua erilaisiin sosiaalisiin tilanteisiin ja pystyt rakentamaan erinomaista asiakaskokemusta.