Brändin rakentaminen ja visuaalinen ilme
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Miten vahvoja tunteita herättäviä brändejä rakennetaan? Tuntuuko, että brändisi visuaalinen ilme on ajan saatossa pölyttynyt? Miten kirkkaampi yritysilme voisi kasvattaa uskottavuutta?
Määrätietoisen toiminnan kautta. Asiakkaista on tullut entistä tiedostavampia ja kilpailu on koventunut, joten brändin pitää olla enemmän kuin jotain päälle liimattua.
Aamupäivä avaa, miten brändiä kirkastetaan kokonaisuus huomioiden. Ja miten onnistut vaikuttamaan niihin mielikuviin ja tunteisiin, joita asiakkaallesi tuotteesta tai palvelusta herää.
Koulutuksen sisältö
Brändin rakentaminen
- Brändin rakentuminen osana strategiaa
- Yrityksen ydinviestit brändin taustalla (missio, visio, arvolupaus, purpose)
- Organisaation brändin kehittämisen suunnitelma
- Brändiarvon mittaaminen
Brändin visuaalinen ilme
- Yhtenäisen yrityskuvan merkitys
- Nimi, logo, värit
- Tilat, käyttögrafiikka, pakkaukset
Aika
20.3.2025 klo 9.00 - 12.00 Brändin rakentaminen
20.3.2025 klo 13.00 - 16.00 Brändin visuaalinen ilme
Paikka
Verkkokoulutus
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton.
Ilmoittaudu viimeistään
Ilmoittaudu viimeistään viikkoa ennen ko. koulutuspäivää.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
Verkkokoulutus
Muuta tärkeää
Koulutukseen osallistuminen ei vaadi ennakkovalmistautumista. Materiaali jaetaan opetuspäivän aikana. Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuspäivän jälkeen ymmärrät brändin merkityksen, opit, mitä kaikkea visuaalisuuteen liittyvää tulee ottaa huomioon ja pystyt kehittämään osa-alueita toimintaympäristössäsi.