Kampanjasuunnittelu
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Miten toteutat kampanjan? Miten onnistut siinä myös monikanavaisesti? Miten osallistat ja luot vuorovaikutusta kohderyhmääsi?
Oivaltava ja hyvin suunniteltu kampanja herättää kohderyhmän ja saavuttaa tehokkaasti tavoitteet. Sen tarkoitus on aikaansaada toimintaa – lisätä tuotteesi tai palvelusi kysyntää. Onnistuneen markkinointikampanjan taustalta löytyy tarkkaan pohdittu kokonaisuus eli kampanjasuunnitelma.
Tässä koulutuksessa tutustutaan kampanjasuunnittelun vaiheisiin ja niiden sisältöön. Kerromme, miten osallistat tulevaa tai nykyistä asiakastasi monikanavaisesti moderniin tyyliin ja miten toteutat onnistuneen kampanjan.
Koulutus sopii erityisesti asiantuntijoille, esihenkilöille, yrittäjille sekä markkinoinnin tehtävissä toimiville.
Koulutuksen sisältö
- Kampanjan vaiheet
- Kampanjasuunnittelu
- Monikanavaisuus ja osallistaminen kampanjasuunnittelussa
Aika
21.5.2024 klo 9.00 - 12.00
Paikka
Verkkokoulutus
Osoite
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton.
Ilmoittaudu viimeistään
Ilmoittaudu viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkua.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
verkko-opiskelu
Muuta tärkeää
Koulutukseen osallistuminen ei vaadi ennakkovalmistautumista. Materiaali jaetaan opetuspäivän aikana. Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuksen jälkeen ymmärrät kampanjasuunnittelun periaatteet. Opit, mitä elementtejä hyvässä suunnittelussa tulee ottaa huomioon ja miten asiakasta osallistetaan. Lisäksi pystyt viemään kampanjasuunnittelun osaamistasi käytäntöön omassa organisaatiossasi.