Kuluttajansuoja ja reklamaatiot
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Onko toisinaan epäselvää, miten reklamaatiotilanteessa tulisi toimia? Miten varmistat, että toimit kuluttajansuojalain mukaisesti?
Hyvistä aikeista huolimatta tekevälle sattuu – myös reklamaatioita ja tilanteita, joissa tarvitaan kuluttajansuojalain tuntemusta. Asiakaskin on nykyisin hyvin vaativa. Reklamaatio tarjoaa onneksi myös mahdollisuuden tehdä asiat paremmin kuin muut hyvästä asiakaskokemuksesta huolehtien.
Päivä pureutuu kuluttajansuoja-asioiden pääkohtiin. Läpikäytävät asiat linkitetään käytäntöön todellisten esimerkkien kautta. Saat työkaluja, joiden avulla voit toimia työssäsi asiakaslähtöisesti, mutta lakia noudattaen.
Päivä sopii myyjille, esihenkilöille ja yrittäjille sekä niille, jotka osallistuvat työssään reklamaatioiden hoitoon.
Koulutuksen sisältö
- Mitä on kuluttajansuoja?
- Tavaran virhe ja sen seuraamukset
- Viivästys ja sen seuraamukset
- Reklamaatioiden käsittely
Aika
27.5.2025 klo 9.00 - 12.00
Paikka
Verkkokoulutus
Osoite
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton.
Ilmoittaudu viimeistään
Ilmoittaudu viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkua.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
Verkko-opiskelu
Muuta tärkeää
Koulutukseen osallistuminen ei vaadi ennakkovalmistautumista. Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti. Yrityskohtaisissa koulutuksissa voimme hyödyntää myös simulaatioharjoittelua.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuspäivän jälkeen ymmärrät omat vastuusi omassa työroolissasi, opit hoitamaan reklamaatiot ja hintailmoitusten tekemiset ja pystyt toimimaan työssäsi ajantasaisen lainsäädännön mukaisesti.