Laatuosaaminen onnistumisen takaajana
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Kyllästyttääkö epätasaisen laadun kanssa kamppailu? Miten tuottaa laadukas tuote tai palvelu? Mitä laatu yleensä on ja miten sitä johdetaan?
Laatuosaamisen periaatteissa korostuu asiakaslähtöinen laatukäsittely, ihmisten johtaminen, henkilöstön osallistuminen ja kehittäminen, prosessin jatkuva parantaminen, laadun suunnittelu ja virheiden ennaltaehkäisy. Laatuosaaminen koskee organisaatiossa jokaista.
Päivän aikana läpikäymme laatuajattelua, laadun johtamista sekä laadun eri ulottuvuuksia. Lisäksi luotaamme läpi laadun johtamisen menetelmiä sekä työkaluja. Mitä tarkoittaakaan muun muassa standardi, sertifikaatti ja auditointi?
Koulutus sopii erityisesti asiantuntijoille, esihenkilöille ja muille organisaation laatutyöhön osallistuville.
Koulutuksen sisältö
- Kuka määrittää laadun ja miten?
- Laadun ohjausmenetelmät ja järjestelmät
- Laadunhallinta ja laadun ulottuvuudet
- Laatutyö menestyvän esihenkilön vahvuutena
Aika
27.11.2024 klo 9.00 - 12.00
28.5.2025 klo 9.00 - 12.00
26.11.2025 klo 9.00 - 12.00
Paikka
Verkkokoulutus
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton
Ilmoittaudu viimeistään
Ilmoittaudu viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkua.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
verkko-opiskelu
Muuta tärkeää
Koulutukseen osallistuminen ei vaadi ennakkovalmistautumista. Materiaali jaetaan opetuspäivän aikana. Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuksen jälkeen ymmärrät laatuajattelun ja laadun johtamisen tärkeyden. Lisäksi opit, kuinka tärkeää laatuosaaminen on omassa toimenkuvassasi sekä pystyt arvioimaan laadun nykytilaa ja kehittämään sen tasoa omassa organisaatiossasi.