Markkinoinnin suunnittelu
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Voisiko markkinointinne toimia paremmin muuttuvassa kilpailutilanteessa? Haluaisitko erottautua kilpailijoista ja parantaa markkinointinne tuloksekkuutta?
Nopeasyklisessä maailmassa myös markkinoinnin suunnittelun tulee olla ketterää. Markkinoinnin kilpailukeinoja pitää osata hyödyntää, arvioida ja päivittää säännöllisesti. Sitä varten tarvitaan syvää ymmärrystä asiakkaan tarpeista ja toiveista. Onnistunut markkinointi herättää tunteita ja lisää pitovoimaa.
Koulutuspäivän aikana käydään läpi markkinoinnin suunnittelun rakennusaineita, tutustutaan erilaisiin markkinoinnin kilpailukeinoihin sekä moderneihin markkinoinnin muotoihin.
Koulutus sopii erityisesti asiantuntijoille, yrittäjille sekä markkinoinnin parissa työskenteleville.
Koulutuksen sisältö
- Markkinointi ostajapersoonat huomioiden
- Markkinointikampanjan suunnittelu
- Markkinoinnin kohderyhmäanalyysi ja mallit: mitä kenelle miksi
Aika
7.11.2024 klo 9.00 - 12.00
12.2.2025 klo 9.00 - 12.00
6.11.2025 klo 9.00 - 12.00
Paikka
Verkkokoulutus
Osoite
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton
Ilmoittaudu viimeistään
Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään viikkoa ennen ko. koulutuksen alkamisajankohtaa.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
Verkko-opiskelu
Muuta tärkeää
Koulutukseen osallistuminen ei vaadi ennakkovalmistautumista. Materiaali jaetaan opetuspäivän aikana. Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuksen jälkeen ymmärrät, mitä markkinoinnin suunnitteluun kuuluu, opit erilaisia tapoja erottautua kilpailijoista markkinoinnin kilpailukeinoja ja muotoja hyödyntäen sekä pystyt suunnittelemaan markkinointia asiakaslähtöisestä ja nykyaikaisesta näkökulmasta käsin.