Palvelumuotoilulla asiakastyytyväisyyttä
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Miten voisit erottua kilpailijoista? Tuntuuko, että palvelutarjonta ei kohtaa asiakkaan tarpeen kanssa? Milloin viimeksi arvioitte toimintaanne asiakkaan näkökulmasta käsin?
Liian usein yrityksissä sokeudutaan omalle toiminnalle. Palvelumuotoilussa on kyse ajattelutavasta ja prosessista. Siinä kehityksen keskiössä on asiakas, joka otetaan mukaan tuotteen tai palvelun suunnitteluun. Tavoitteena on positiivinen asiakaskokemus, joka sitouttaa asiakkaan palveluntarjoajaan – sinuun.
Koulutus sopii sinulle erityisesti silloin, kun haluat kehittää ja parantaa asiakaskokemustanne.
Koulutuksen sisältö
Päivän aikana havainnollistamme, miksi palvelumuotoiluun tulee panostaa, miten löydät asiakasymmärryksen ja millaisia tuloksia palvelumuotoiluprosessista voi odottaa.
- Palvelumuotoilun tarjoamat mahdollisuudet
- Asiakasymmärryksen hakeminen
- Palvelumuotoiluprosessi ja menetelmät
Aika
16.4.2025 klo 9.00 - 12.00
3.10.2025 klo 9.00 - 12.00
Paikka
Verkkokoulutus
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton
Ilmoittaudu viimeistään
Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkua.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
verkko-opiskelu
Muuta tärkeää
Koulutukseen osallistuminen ei vaadi ennakkovalmistautumista. Materiaali jaetaan opetuspäivän aikana. Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuksen jälkeen ymmärrät, mitä on palvelumuotoilu, opit hyödytämään sitä työssäsi ja pystyt huomaamaan kehittämisen paikat.