Tapahtumamarkkinointi
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Millainen merkitys tapahtumilla on asiakassuhteiden kannalta? Millainen on onnistunut tapahtuma ja millaisia erilaisia tapahtumia voisin järjestää?
Asiakastilaisuuksilla ja -tapahtumilla voidaan kehittää yrityksen asiakashankintaa ja asiakastyytyväisyyttä. Niillä voidaan syventää asiakassuhteita ja ne toimivat tehokkaana markkinointikeinona.
Päivän aikana sukelletaan tapahtumamarkkinoinnin kokonaisuuteen – aina ideasta toteutukseen. Mistä muodostuu vetovoimainen live- tai virtuaalitilaisuus tai muu asiakastapahtuma? Kuulet, miten teet tapahtumastasi asiakkaallesi merkityksellisen ja miten saat luotua vahvan asiakaskokemuksen ennen, aikana ja jälkeen.
Päivä sopii erityisesti sinulle, joka työssäsi järjestät tilaisuuksia ja tapahtumia.
Koulutuksen sisältö
Tapahtuma markkinoinnin välineenä ja asiakassuhteiden rakentajana
Onnistuneen tapahtuman suunnittelu
Tapahtuman konseptointi ja toteutus
Aika
5.11.2024 klo 9.00 - 12.00
4.11.2025 klo 9.00 - 12.00
Paikka
Lahti, Verkkokoulutus
Osoite
Svinhufvudinkatu 10
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton.
Ilmoittaudu viimeistään
Ilmoittaudu viimeistään viikkoa ennen ko. koulutuksen alkamisajankohtaa.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Lahti, Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
lähi- ja verkko-opiskelu
Muuta tärkeää
Koulutukseen osallistuminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista. Materiaali jaetaan opetuspäivän aikana. Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuksen jälkeen ymmärrät tapahtumamarkkinoinnin merkityksen yrityksen asiakassuhteiden ja asiakashankinnan kannalta, opit järjestämään erilaisia tilaisuuksia ja pystyt paremmin hyödyntämään tapahtumia markkinoinnin välineenä.