Kun tarvitset apua tietokone-, tietoliikenne- tai tulostinongelmissa, ota yhteyttä Helpdeskiin!
Helpdesk on keskitetty palvelukanavamme opiskelijoiden ja henkilöstön tietotekniikan ongelmatilanteissa.
Palvelut
Palvelupisteet ovat avoinna arkisin ma-to klo 8.00-15.45 ja pe 8.00-15.00
la-su suljettu.
Voit lähettää websivujen chat-sovelluksen kautta viestin ja tukihenkilö vastaa mahdollisimman pian.
Pääpalvelupiste sijaitsee Svinhufvudinkatu 6G ensimmäisessä kerroksessa.
Helpdesk-palveluita saatavilla myös Ståhlberginkatu 10 ja Vipusenkatu 5A
Huomioithan, että esimerkiksi loma-aikoina aukioloajoissamme voi olla muutoksia. Tiedotamme niistä IT-tiedotteissa
HUOM! Influenssakauden vuoksi suosithan sähköisiä palveluita yhteydenotoissa aina kuin mahdollista.
Kiitos!
Kiitos!
Tukipyyntö
- Kerro käyttäjätunnuksesi ilman salasanaa.
- Kerro, milloin kyseinen toiminto on viimeksi toiminut.
- Jos luokkatilassa on kaikkia työasemia koskeva puute/vika, tee vain yksi, yhteinen vikailmoitus.
- Lähetä tukipyyntösi sähköpostitse: helpdesk@salpaus.fi